بهترین فرم استقلال در دربی با منصوریان
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
بهترین فرم استقلال در دربی با منصوریان
تاریخ : جمعه 22 بهمن 1395
نویسنده : RmZiRn


جوانان آبی پوش امیدوار به شکستن طلسم 5 ساله؛

بهترین فرم استقلال در دربی با منصوریان


شاگردان علیرضا منصوریان با آمادگی کامل که هیچگاه در سالهای گذشته آن را تجربه نکرده بودند پای به مسابقه بزرگ فصل خواهند گذاشت.



به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران روز یکشنبه درحالی برابر پرسپولیس قرار می گیرد که در 5 بازی گذشته در لیگ برتر، عملکرد قابل قبولی داشته است. شاگردان منصوریان با 4 پیروزی و تنها یک شکست در دیدارهای قبل از دربی پای به این بازی خواهند گذاشت. تیم منصوریان در این دیدارها 11 بار موفق به گلزنی شده و 4 بار نیز دروازه آنها باز شده تا با کسب 12 امتیاز، بهترین فرم خود در سالهای گذشته در دربی را تجربه کند.

 

 

لیگ چهاردهم، دور رفت: 1 برد، 1 باخت و 3 تساوی
استقلال با امیر قلعه نویی با کسب تنها 4 امتیاز پیش از دربی پا به این دیدار گذاشت. شاگردان قلعه نویی پیش از بازی با پرسپولیس ملوان را در تهران شکست دادند اما برابر پدیده، صبای قم و تراکتورسازی به تساوی رسیدند و در دیدار با ذوب آهن نیز شکست خوردند. استقلال پیش از دربی تنها 4 امتیاز کسب کرده بود و در این دیدار با نتیجه دو بر یک نتیجه را به قرمزپوشان واگذار کرد.

 

 

 

 

لیگ چهاردهم، دور برگشت: 1 برد، 1 باخت و 3 تساوی
استقلال با قلعه نویی روزهای خوبی را تجربه نمی کرد. پیروزی برابر صبای قم تنها برد استقلال بود و آبی ها برابر پدیده، ملوان و ذوب آهن به تساوی دست یافتند. استقلال پیش از دربی با نتیجه چهار بر یک در خانه شکست خورد تا با بدترین فرم ممکن پا به این مسابقه بگذارد. شاگردان قلعه نویی در دربی برگشت نیز با تک گل علیپور بازی را به رقیب خود واگذار کردند.

 

 

 

 

لیگ پانزدهم، دور رفت: 2 برد و 3تساوی
استقلال مظلومی هر چند شکست نمی خورد اما در کسب پیروزی نیز خیلی موفق عمل نمی کرد. استقلال پیش از این دیدار با راه آهن، پدیده و استقلال خوزستان به تساوی رسید و توانست گسترش فولاد و سپاهان را شکست دهد. آبی ها پیش از دربی در اصفهان با سه گل سپاهان را شکست دادند اما با گل لحظات پایانی پرسپولیس، این دیدار برای آبی ها با تساوی به پایان رسید.

 

 

 

 

لیگ پانزدهم، دور برگشت: 2برد و 3 تساوی
استقلال مظلومی در دور برگشت نیز همچنان پرنوسان بود و با کسب 9 امتیاز از 5 بازی پای به دربی گذاشت. آبی پوشان پیش از  دربی با سپاهان، پدیده و استقلال خوزستان به تساوی رسیدند اما گسترش فولاد و راه آهن را شکست دادند. شاگردان مظلومی در این دربی شکست سنگین چهار بر دو را تجربه کردند تا پس از هفته ها صدرنشینی جای خود را به پرسپولیس بدهند.

 

 

لیگ شانزدهم، دور رفت: 3 تساوی و 2 شکست
بدترین فرم استقلال مانند بهترین فرم آن مربوط به منصوریان است. آبی پوشان پیش از این دیدار بزرگ از دو تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان شکست خوردند اما برابر نفت تهران، پیکان و ماشین سازی به تساوی دست یافتند تا با کسب تنها 3 امتیاز پای به این مسابقه بگذارند. استقلال در دربی هشتاد و سوم در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس نیز به تساوی دست یافت تا بدترین فرم آبی ها پیش از دربی برای آنها شکست به همراه نداشته باشد.

 

 

 

 

استقلال دربی هشتاد و چهارم را حالا در حالی برگزار می کند که در سالهای گذشته هیچ گاه به اندازه این دیدار آماده نبوده است. شاگردان منصوریان در کنار برد در 4 بازی از 5 بازی گذشته روز سه شنبه نیز موفق شدند السد را در ورزشگاه آزادی با شکست بدرقه کنند تا تیم منصوریان امید زیادی به شکست طلسم نبردن پرسپولیس پس از 5 سال داشته باشد.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , دانستنی ها , ورزش , خبر خوان , استقلال , ,
برچسب‌ها: مجله ی خبری , اخبار ورزشی , بهترین فرم استقلال در دربی با منصوریان ,
مطالب مرتبط با این پست
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز
» سال ها جادوگری علی کریمی/گزارش تصویری
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» فواید آب سرد برای پوست
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» درختی که 40 نوع میوه می‌دهد + عکس
» عملیات جستجوی دو جوان غرق شده در دریاچه زریوار بعد از گذشت 22 ساعت پایان یافت.
» ۲۰ انتقال گران‌قیمت تاریخ فوتبال+ تصاویر
» افشاگری بی‌سابقه نکونام علیه قلعه‌نویی
» انتشار متن‌کامل افشاگری نکونام علیه قلعه‌نویی
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» دوچرخه‌سواران کوهستان تبریز+تصاویر
» دشمن نکونام و دوست قلعه نویی را بیشتر بشناسید
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» افسوس شدید استقلال برای از دست دادن این ستاره
» گرچه در پرسپولیس بودم، اما خونم آبی‌ست
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» فروش نقاشی‌های پسر ۱۱ ساله انگلیسی به مبلغ چهارصدهزار پوند
» با عکس‌هایتان جادو کنید!
» 15 نشانه سرطان که آقایان نادیده می گیرند
» نشاط با دارچین
» ۵ تا علامت که نشون میده وقتشه کارتون رو عوض کنید
» رمزگشایی صحبت های نکونام؛ توهم جواد یا افتادن پرده عریانی ژنرال!
» تقویم محتوا چیست و چگونه تدوین می شود؟ (به همراه نمونه)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت اول)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت دوم)
» دانلود رایگان کتاب چگونه طراح سایت شویم ؟
» حالا با گوگل Docs می‌توانید بدون نیاز به Office فایل‌های Office را ویرایش کنید!
» افزایش سرعت فایرفاکس در وب‌گردی٬دانلود و…
» چگونه حساب فیسبوک خود را غیرفعال و حذف کنیم
» درس اول-آموزش کامل و تصویری فیس بوک
» درس دوم-حریم خصوصی و راهنمای کامل تنظیمات در فیس بوک
» درس سوم-تنظیمات حریم خصوصی فیس بوک در تبلیغات، لیست ها و مزاحمت های افراد یا اپلیکیشن ها
» درس چهارم-ساخت و مدیریت پروفایل در فیس بوک
» درس پنجم-جستجو و یافتن دوستان در فیس بوک
» درس ششم-اشتراک گذاری و تایم لاین شما
» درس هفتم-همه چیز درباره News Feed

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409